Nya planer!

Jag, som ar valdigt bra pa allt och speciellt pa ideer som pa en lysande for bara nagra timmar sedan. Vi tar Kina pa hemvagen helt enkelt och da kan vi ocksa aka transibiriska jarnvagen hem! Det blir kanske en gnutta omvag men vad gor det? Vi kan alltsa forhoppningsvis fixa visum till Kina i Asien nagonstans. Och, det blir inte jattemycket dyrare att flyga till Vietnam, tror vi..

De flytande tradgardarna da, det tog oss tva timmar att komma dit och sen hoppade vi en bat som var valdigt pyntig, ska forsoka komma med bilder snart. Vi trodde att det var mest aldre och barnfamiljer som akte pa denna attraktion, men icke. Unga 18ariga mexicaner som festade jarnet pa batarna. Det var nastan kanslan av att vara pa festival for det var sa mycket festande manniskor. Och sa var det vi, tva blonda gringos i en ensam bat. Ska saga att vi blev valdigt omtyckta!
Dock sag vi inte en enda tradgard men pa nagra stallen hade de vaxt- och blomforsaljning. Maste vara svart att ha nagon vettig tradgard dar, bland flera tusen festande ungdomar. Spannande och annorlunda var det i alla fall.

En sak jag glomde beratta i forra inlagget hande i natt. Jag lag och sov da jag vaknade av nagot, minns inte vad. Erik star alla fall i fonstret utanfor rummet och gormar om nagot. Fattar ingenting mer an att jag ska oppna dorren att honom. Nar jag stiger upp marker jag att det ar en massa saker i sangen, en jattestor, jag menar jattestor toarulle, pinnar, en kapsyl och en plastduschmatta. Da har han gatt pa toa, stangt dorren om sig och sen inte lyckats komma in for dorren laser sig sjalv. Sedan har han bankat och skrikit pa mig ifran det lite oppna fonstret med galler och eftersom jag stensov vaknade jag inte. Da kom han pa att han kunde kasta en jattestor toarulle pa mig men jag vaknar inte da heller. Da hittar han nagra pinnar och en kapsyl och kastar pa mig, inget effekt dar heller. Efter en badrumsmatta i plast och lite gormande till vaknar jag halvt och gar och oppnar dorren. Efter det gapflappar jag i en kvart innan jag somnar. Pa morgonen har jag ett svagt minne av denna handelse och jag tror nastan fortfarande att det ar en av mina sjuka drommar.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Det var en lysande ide ni fick!

2011-05-17 @ 14:44:11
Postat av: Renée

Hahaha, stackarn! Jag vet hur det är att bli inlåst på toaletten... men combo var dock inte hemma så fick vänta ett par timmar ;)

2011-05-19 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0