Vietnam flyter pa

Antligen kommen till Vietnam sitter jag har pa en o iford vietnamesiska kalsonger(finns inga trosor i min storlek har), Eriks skjorta och mina sunkigaste shorts. Forklaringen ar den att vi enbart ager det vi har pa oss och en himla massa souvenirer. Alltsa, vi blev av med var, och enda viktiga vaska nar vi flog fran San Francisco och hit, nagonstans.
  Vaskan ar nog i Hanoi imorgon men vi ar alldels for langt bort for att de ska kunna skicka den sa vi maste aka dit igen, nagon dag da vi har ork till det. En flygning pa 26 timmar och 14 timmar tidsomstallning tar pa krafterna, och nar inte vaskan sedan dyker upp och vi nastan missar den langa flygningen till Taiwan fran San Francisco. Det var verklige npa haret eftersom de hade stangt incheckningen nar vi val dyker upp efter att ha vantat pa vaskorna fran Mexico i en evighet, men vi kom med, och det var tur, och in i CVietnam, utan VISUM kom vi ocksa! Det kandes nastan som att det var befogat lite otur efter sadant flyt.

Orkar inte skriva mer nu, Klockan ar 20.11 och ska ga och lagga mig.
Vill bara tillaga att Vietnam ar underbart och alla ar sjukt underbara, speciellt transporterna pa mopparna!
Skriver igen efter en battur och sov i bat pa havet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0